Instagram is in de loop der jaren steeds populairder geworden en sommige mensen hebben er zelfs hun werk van gemaakt. Instagram zelf is ook gaan ontwikkelen, bijvoorbeeld door het algoritme, maar hoe werkt deze nu en wat kun je er mee?
De verschillende pagina’s
Instagram is meer dan alleen maar een galerij van foto’s van mensen die jij volgt. Het heeft maar liefst vijf pagina’s waar Instagram verschillende doelen voor heeft.
Zo begin Instagram met jouw voorpagina, mensen die jij volgt, hun stories en posts. Daarnaast heb je een verkennende pagina, hierop wordt content getoond naar aanleiding van jouw gelikete posts maar ook posts die jij hebt opgeslagen of doorgestuurd. Hiernaast bevindt zich de reels pagina, dit gaat vooral om vermakende content. Dan kom je aan bij de pagina met artikelen en gelinkte artikelen die ook weer aansluiten op interesses. En de laatste pagina is jouw eigen accountpagina waarop jouw content te zien is. Voor al deze paginas heeft Instagram een ander doel maar één ding staat centraal.
Jouw activiteiten
Jouw activiteiten op Instagram staan voor Instagram centraal. Beginnend bij content die jij liket, bijvoorbeeld of jij dingen support over Likes kopen Instagram, content die jij deelt, opslaat etcetera. Maar ook hoe lang en hoe vaak jij naar een post kijkt meet Instagram. Content met een Klik hier link worden ook bekeken en content die daarop lijkt wordt bijvoorbeeld op de pagina met artikelen getoond. Voor Instagram is het dus belangrijk met wat voor soort posts geïnteracteerd wordt. Likes kopen Instagram kan helpen maar wat het onderwerp is waarop die likes worden geplaatst is eigenlijk belangrijker.
Populariteit van content
Insta followers kopen kan dus helpen bij het populairder maken van jouw content, dat is zeker een feit. Daarnaast is het onderwerp ook erg van belang in het algoritme, dit is immers waar de vergelijkende content vandaan wordt gehaald en dus kunnen jouw posts hier ook tussen worden geplaatst als deze overeenkomen. Maak bijvoorbeeld gebruik van veel gedeelde Klik hier interactie naar bijvoorbeeld een goed doel of een bepaalde populaire website. Hierdoor wordt jij onderdeel van een populaire functie of groep content op Instagram en kan jouw content of zelfs jouw account steeds meer aandacht naar zich toe trekken.