Fashion en sport, het zijn vaak twee combinaties die we de laatste tijd steeds meer terug gaan zien. Waar influencers vooral de nieuwste mode introduceren, zijn het nu ook steeds vaker voetballers die een invloed kunnen hebben. Met grote sponsordeals met Nike, Adidas en Puma, brengen zij de nieuwste sportkleding onder de aandacht. Bovendien zijn het steeds vaker de casual T-shirts die bij de doelgroep onder de aandacht worden gebracht. Voetballers die een merk representeren, het werkt super goed en de kinderen nemen een voorbeeld om de shirts te dragen. Vandaag hebben we het over BALR, hét kledingmerk in de voetbalwereld!
De combinatie tussen voetbal en mode
Deze combinatie en invloeden van sporters op mode, wist voetballer Demy de Zeeuw erg goed in het licht te zetten. Samen met zijn companions richtte hij het merk BALR op, een kledingmerk wat erg onder de aandacht wordt gebracht bij voetballers. Demy wilde graag een merk opzetten, dat kon bijdragen aan de casual outfits van voetballers. Dit leidde tot een merk met kleding van hoogwaardige kwaliteit en een sportieve uitstraling.
BALR doet het erg goed bij de doelgroep. Jongeren kijken op naar het merk en de voetballers die het merk vertegenwoordigen. Zo begon BALR met het verkopen van casual t-shirts, maar biedt het merk nu ook diverse polo’s, truien en broeken aan!
Exclusiviteit van BALR
BALR is opgericht naar aanleiding van de behoefte naar mode in de voetbalwereld. Prof- en EX-profvoetballers hebben samen het merk opgericht, waarna het merk al snel goed liep. Vele voetballers raakten geïnspireerd en kwamen met het idee om het merk te promoten. Hierdoor is BALR interactie aangegaan, om vervolgens het merk nóg exclusiever te maken.
Waar BALR begon met Demy de Zeeuw en Eljero ELia, zijn het nu namen als Frenkie de Jong en Virgil van Dijk die dit merk vertegenwoordigen. Bovendien is het merk voor voetballers meer gaan betekenen. Zo bestaat het shirt niet alleen meer uit kleding, maar is het met de naamsbekendheid en exclusiviteit ook aan het plaatsen in de markt met ‘Luxury vehicles’. Zo beschikt BALR nu over een exclusieve limousine, auto en jacht die het merk vertegenwoordigen en de exclusiviteit hiervan uitstralen!
Scoor nu jouw outfit!
BALR heeft als doel om jongeren en voetballers met elkaar te betrekken. ‘Life As A BALR’ is daarom ook een van de kenmerken die BALR hanteert. Scoor nu jouw shirt en leef ook als een BALR. Je hebt een passie voor voetbal, fashion en je wilt het beste voor iedereen!